כרטיס סים לחו"ל

כרטיס סים לחו"ל פותר הכל

אתם עומדים לטוס בקרוב לחו"ל. אתם רוצים גם לשמור על קשר עם מי שנשאר בארץ, או אפילו לדבר עם אנשים אחרים אשר נמצאים במדינות אחרות שאינן ישראל, אך גם לא המדינה אשר בה אתם עצמכם מבקרים. איך אפשר לעשות זאת, אבל גם לשמור על עלויות נמוכות של הוצאות על שיחות טלפון? איך אפשר ליהנות מן הניידות של הטלפון הסלולרי שלכם ולא לשלם מאות שקלים לחברת התקשורת? היום זה כבר ממש בהישג יד ואפשרי עבורכם, בזכות כרטיס סים לחו"ל. כרטיס סים לחו"ל יאפשר לכל מי שנמצא בחו"ל ליהנות מכל היתרונות של שיחות בסלולרי למדינה אחרת. מדובר בהוזלה גדולה מאד בתחום יקר יחסית עד כה.

כרטיס סים לחו"ל

מה הוא בעצם כרטיס הסים?

הרעיון של כרטיס סים לחו"ל מקורו דווקא בכרטיסי סים אשר עשו בהם שימוש בעבר גם בארץ, והם גם נמכרים על פי רוב לתיירים או לעובדים זרים במדינת ישראל. הרעיון הוא שאתם לא משלמים את המחיר רק לאחר ההיחות בטלפון. ההפך הוא הנכון – אתם קונים מראש כרטיס אשר מוטען במספר דקות מסוים, ומשלמים בעבורו את מלוא הסכום. לאחר מכן, אתם יכולים להשתמש בכרטיס עצמו, ולנצל את כל הדקות אשר קניתם מראש בצורה הטובה והוזלה ביותר שיש.

ניתן להטענה חוזרת

מעבר לכך, כרטיס סים לחו"ל לא נזרק לפח ברגע שסיימתם את בנק הדקות שלכם – וניתן גם להטעין אותו מחדש במידת הצורך. עם זאת, קחו בחשבון שאת ההטענות ניתן לעשות רק בישראל עצמה, ולכן כדאי מראש לפני החופשה שלכם לטעון בכמות גדולה של דקות, שתספיק לכם גם במידה ותישארו זמן רב יותר, או תצטרכו לקיים שיחות ארוכות יחסית באופן בלתי צפוי.

ולמי זה יכול להתאים?

כרטיס סים לחו"ל יכול להתאים לכל ישראלי שטס לחו"ל, וצריך לשמור על קשר עם הבית. אנשי עסקים שצריכים לדבר עם החברה שלהם, משפחות שרוצות להיות בקשר עם הילדים, ילדים שבעצמם טסים לבדם וצריכים לדבר עם ההורים, צעירים שנוסעים לטיולים ארוכים אחרי הצבא, ועוד.